Potykacze – Czym są, po co się je wystawia i jakie efekty przynoszą? 

potykacze śrem

Słyszałeś już gdzieś nazwę „potykacze”? Większość osób nie ma pojęcia co określa ta nazwa. Potykacze Śrem są jednak istotną formą tradycyjnej reklamy.  Jak wyglądają? Do czego w praktyce się je wykorzystuje? Jaki inne formy reklamy warto wykorzystywać? Zapraszamy do lektury.

Czym są tajemnicze potykacze Śrem?

Okazuje się, że potykacze Śrem każdy z nas widział w życiu dziesiątki lub setki razy. Chodzi o dwie stojące tablice kredowe połączone ze sobą zawiasami u góry. Mówiąc prościej stojaki – tablice kredowe, na których zapisuje się aktualne oferty i promocje sklepów. Stoją zwykle przed sklepami, biurami i tak dalej. Zwykle “potykacze” są ustawiane tuż obok, lub bezpośrednio w strumieniu ruchu pieszego. Dlatego nieuważny przechodzień może się o niego potknąć, stąd tak naturalne nazewnictwo. Czy warto zainwestować w potykacz? Jak najbardziej. Ile razy skusiłeś się na jakąś promocję lub poszedłeś na danie dnia do restauracji po dowiedziałeś się o nich z potykacza? Ta niepozorna forma reklamy ma wielką moc. W co jeszcze warto zainwestować?

długopisy reklamowe

Jak jeszcze reklamować się w nieoczywisty sposób?

Co należy do możliwości oczywistych? Na pewno ulotki. Z tym, że dzisiaj ulotki nieco różnią się od tych sprzed 10 lat. Teraz powinny zawierać tylko istotne informacje, mieć dobrze dobrane grafiki. Bardzo ważne są wizytówki. Przedsiębiorca zawsze powinien je mieć przy sobie. Możliwości jest naprawdę wiele. Warto postawić też na gadżety, które są mniej oczywiste, ale też mogą wiele zdziałać. Co mamy do wyboru?

  • Torby reklamowe – Kto nie potrzebuje torby na zakupy? To przydatny gadżet, który cały czas jest na wierzchu i reklamuje firmę. Takie torby można rozdawać za darmo klientom.
  • Długopisy reklamowe – długopisy z nadrukiem także są praktyczne. Ludzie chętnie biorą coś, co może im się przydać. Logo firmy będzie im się przypominać za każdym razem, gdy użyją długopisu.
  • Słodycze reklamowe – Chodzi na przykład o krówki zawinięte w personalizowane papierki z logiem firmy.
  • Identyfikatory– Firma, która posiada identyfikatory dla swoich pracowników nabiera powagi.
  • Kubki z nadrukiem – Dlaczego pracownicy mieliby pić kawę czy herbatę w swoich kubkach, przyniesionych z domu, jeśli mogą mieć kubki firmowe – z logo. 

Nie zapominaj o reklamie w internecie. Dziś może ona zdziałać więcej niż metody tradycyjne.

apartamenty kraków booking

Romantyczny wypad do Krakowa? Zabukuj apartament z wyprzedzeniem

Masz w planach romantyczny wypad z ukochaną osobą? Chcesz pojechać do Krakowa i w pełni poczuć jego wyjątkowy klimat? To […]

przedszkola niepubliczne Gniezno

Wyższość przedszkola prywatnego nad publicznym  

Stoisz przed wyborem przedszkola dla swojego dziecka? Wszystko w porządku, o ile maluch nie ma stwierdzonego zespołu Downa lub Autyzmu. […]